Avatar billede jonniboy Nybegynder
13. oktober 2007 - 17:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmeringskoder til Medion MD 3830 uni. fjernbetjening

Jeg har fået en Medion MD 3830 universalfjernbetjening, som jeg desværre ikke har programmeringskoder til. Derfor spørger jeg jer eksperter derude om der er nogen der ved hvordan man programmerer den, eller - endnu bedre - har programmeringkoderne til den.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
13. oktober 2007 - 18:40 #1
Avatar billede jonniboy Nybegynder
14. oktober 2007 - 00:09 #2
Det virkede. Hvis du smider et svar får du pointene.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
14. oktober 2007 - 00:38 #3
svar
beklager at den er på tysk, men håber du kan læse dig gennem den :D
Avatar billede jonniboy Nybegynder
16. oktober 2007 - 08:14 #4
Hehe, det gik. Dog fik jeg lidt hjælp for at sikre mig at jeg gjorde det korrekt.