Avatar billede homemicky Nybegynder
12. oktober 2007 - 10:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

signatur i menuen indsæt

Hejsa office-eksperter

Jeg har set ved nogle af mine kollegaer har de knappen signatur i menuen indsæt. Nu sidder jeg så som supporter, og skal have knappen signatur ind i menuen indsæt når man opretter en ny meddelse. Hvordan gør jeg det?? Jeg synes jeg har kigget overalt i Outlook og har prøvet at gendanne alle instillinger og har kommet den nye sp3, men intet virker, er der nogen der kan hjælpe??
Avatar billede lx2ba Novice
15. oktober 2007 - 13:04 #1
[Ny mail]
Funktioner-> Tilpas
Kommandoer -> Indsæt ->
[Signatur] trækkes oppå [Indsæt]-menuen.
Placer knappen, hvor du vil have den - og slip.
Avatar billede homemicky Nybegynder
15. oktober 2007 - 14:35 #2
Jeg kan ikke få lov til at trykke tilpas kommandoer når jeg klikker på ny mail. Men jeg kan godt trykke på tilpas kommando, hvis jeg ikke trykker på ny mail. Men her inde kan jeg ikke finde noget med indsæt eller signatur.. har du nogle andre forslag lx2ba??
Avatar billede homemicky Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:03 #3
Nu kan jeg godt trykke tilpas det var fordi standard linien ikke var sat til. Men jeg kan stadig ikke finde [signatur] efter kommandoer og indsæt?? hvad gør jeg forkert ??
Avatar billede lx2ba Novice
15. oktober 2007 - 15:22 #4
Du har ikke angivet, hvilken udgave af Outlook, du bruger. Det KAN måske have en betydning. Desværre kender jeg ikke de nyere udgaver, - min er en 2002'er!
Prøv at se her:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ASt54481.gif
Avatar billede homemicky Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:33 #5
Dette billede får jeg ikke på min 2003
Avatar billede lx2ba Novice
15. oktober 2007 - 16:25 #6
Der KAN være den mulighed at en reparation af office kan klare det, - forresten så ligner 2002 og 2003 hinanden til forveksling. Har du før prøvet at reparere?
Avatar billede homemicky Nybegynder
30. oktober 2007 - 10:20 #7
Ingen af delene virkede, så jeg kopierede bare indstilingerne fra en anden bruger. og rettede dem til. Så nu virker, men problemet er stadig at jeg ikke kender årsagen til at jeg ikke kunne få signatur op i indsæt. Men tusinde tak for svarerne.
Avatar billede lx2ba Novice
31. oktober 2007 - 08:15 #8
Det var så lidt!