Avatar billede retep Nybegynder
11. oktober 2007 - 09:55 Der er 2 kommentarer

filmsekvens automatisk til flash

Hej med jer :)

Nogen der er stødt på et program der automatisk kan konvertere en filmsekvens (avi, mpg, mov, osv...) direkte til en flashfilm?

Det skal (helst) køre på en Linux server via php. Men alternative muligheder, som at køre en bunke konverteringer på f.eks. en windows maskine, og efterfølgende ftp-uploade dem, er også interessant.

På forhånd tak.
Peter
Avatar billede superdreng Nybegynder
11. oktober 2007 - 16:32 #1
Hvad jeg lige ved kan man ikke konventere film eller flash i php. Der er du nød til at have noget software som du gør det med :-)
Avatar billede retep Nybegynder
11. oktober 2007 - 19:29 #2
jeps, men er det nogen der kender et stykke software, som kan køre på linux hvor jeg kan aktivere det fra php :)