Avatar billede graupner Nybegynder
10. oktober 2007 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brug iPod som alm. HD mp3 afspiller!

Jeg har søgt nettet tyndt for et stykke software, så jeg kan bruge min iPod som en almindelig mp3 afspiller.

Dvs. jeg vil gerne have at HD på iPod'en fungerer som en alm. ekstern harddisk.

Jeg har testet forskelligt software blandet andet Anopod, men det er ikke det jeg søger.

Findes der software der kan opfylde mit behov?

Tak for hjælpen
Avatar billede graupner Nybegynder
11. oktober 2007 - 09:12 #1
Har jeg postet denne forkert?
Avatar billede kaizers Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:08 #2
alt efter hvilken version ipod du har kan du måske bruge Rockbox

http://www.rockbox.org/
Avatar billede graupner Nybegynder
16. oktober 2007 - 20:51 #3
Jeg har været inde og kigge, men er kommet i tvivl. Jeg kan se at min kører Version 1.1.3, Er det gen. 1 eller 3?

Tak for den foreløbig hjælp
Avatar billede kaizers Nybegynder
16. oktober 2007 - 21:11 #4
du bør bare klikke her på den rigtige (1. gen og 2. gen)

http://build.rockbox.org/
Avatar billede kaizers Nybegynder
16. oktober 2007 - 21:12 #5
ud over det kan du se på billedet om den ligner en gen. 1 eller 3.