Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man windows til at huske igen

Hvordan får man windows til at huske det man indtaster i formularerne igen? Såsom: adgangskoder osv.

I starten spørger den jo "sæt x her hvis windows aldrig skal spørge igen"

og nu vil jeg gerne have Windows til at huske igen, da jeg ikke gider sidde og taste det samme 10 gange om dagen. :-)

Håber der er en som kan hjælpe!

Giver max point.
Avatar billede enya Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:14 #1
Er det i Internet Explorer du mener..?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2007 - 18:17 #2
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Flueben efter behov
Avatar billede enya Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:18 #3
>vejmand: hjælper det ikke også at slette cookies...? Mener mange pw's er gemt som cookies..?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2007 - 18:25 #4
Hmm, det ved jeg ikke, måske...
Jeg plejer bare at prøve at logge ind med tomt/blank adgangskode.
Så siger den at adgangskoden er forkert, når man så skriver den rigtige, spørger den om den skal gemme (Hvis der er sat de rigtige flueben i autofuldførelse)

Det plejer at funke for mig, men måske det er lettere at slette cookies....ved det ikke...
Avatar billede enya Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:29 #5
Jeg mente faktisk at gøre dét du skriver OG slette cookies - og at det ville "nulstille" Win til at spørge igen..? :)
Avatar billede enya Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:36 #6
Har lige prøvet at slette cookies.. Det "nulstiller" ift. pw's. men ikke "formularer" (bl.a. google-søgninger)
Avatar billede hcma Novice
09. oktober 2007 - 18:36 #7
at slette cookies, betyder bare at du igen skal skrive alle koder m.m. igen. og har ikke noget med autofuldførelse at gøre.
bare gør som vejmand skriver 09/10-2007 18:17:16
Avatar billede enya Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:42 #8
>hcma: Det er jo netop dét, jeg forsøger at forklare i den efterflg. kommentar.. Men måske var det uforståeligt.?
Avatar billede hcma Novice
09. oktober 2007 - 19:35 #9
;o)
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
09. oktober 2007 - 21:04 #10
vejmand> opret svar
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2007 - 21:24 #11
Velbekomme, svar kommer her.  :-)