Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke connect til vores router

Hej eksperter.

Min bærbar som bruger "802.11g Mini Card Wireless adapter" kan ikke komme på vores hjemme netværk. Vores router er en "linksys WRT54GL".
Min mors bærbar kan godt komme på. Signalet er stærkt men, det er som om at den bare bliver ved med at "hente netværksaddresse". Kan godt se netværket, men bare ikke logge ind på det.

Mvh Mikael

P.S. Forstår intet fagsprog. :)
Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:57 #1
Kan godt komme på andre netværker. Vi har f.eks. over i skolen, og der kan jeg godt.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
08. oktober 2007 - 14:07 #2
hvis du befinder dig ved siden af routeren, kan du så forbinde dig trådløst til den? hvis ja, er det dit trådløse netkort i din pc der ikke er følsomt nok.
Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:09 #3
Nej selvom jeg sidder lige ved siden af den kan jeg ikke
Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:19 #4
Ved ikke hvordan, hvornår eller hvorfor. Men det fungere nu, selvom jeg sidder på mit værelse.. :P Så lukker bare spørgsmålet.
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:54 #5
Dit netkort fejler ikke noget. Det er din router som driller.
Prøv at opgradere firmware på din router, så får du problemet løst.
Opgradere ALDRIG firmware trådløs. Du kan download det nye firmware her.
http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_CASupport_C2&childpagename=DK%2FLayout&cid=1175234038419&packedargs=sku%3DWRT54GL&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=3841938419B01&displaypage=download