Avatar billede knock Nybegynder
06. oktober 2007 - 01:33 Der er 3 kommentarer

Klik og gem

Hej...

Med ASP (?) går man ind i mysql database, finder nogle posts og smider dem ud med java.
F.eks. vi tager brugernavne ud(for at gøre det let), også skal det se nogenlunde sådan ud:

(en firkant på ca. 400x400)

Så kan man placere de 5 brugernavne der er skrevet ud, som man vil, også trykk "gem", også kan man altid åbne siden igen, også er det som man sidst lavet det ?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
06. oktober 2007 - 06:13 #1
hmmm... tror du mener javaSCRIPT og ikke java, hvilket er noget helt andet (og en anden kategori)
Avatar billede knock Nybegynder
06. oktober 2007 - 08:58 #2
nej java. I en applet eller noget
Avatar billede ismand Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:10 #3
Hvad er dit spørgsmål? Det du har skrevet lyder mere som en konstatering end et spørgsmål... kan du ikke prøve at uddybe det .. ?