Avatar billede sportie Nybegynder
05. oktober 2007 - 18:30 Der er 16 kommentarer

Hjemmeside design - journalist

Hej Eksperter,

jeg har en haste opgave som vil være betalt hvis der kommer det rigtige design. Det skal være et hjemmeside design til en journalist, hvor selve siden viser en notesblok og hvor menupunkterne øverst skal være skrevet med en kuglepen - kuglepennen skal vises på siden.

Ellers er står det frit for - hvad man vil lave.

det skal laves i photoshop, da jeg skal modtage filen som en .psd fil.

Det skal være enkelt!!

DET ER EN HASTE OPGAVE..

Kom gerne med billedeksempler her, så jeg kan vuderer inden jeg beslutter mig. skal have valgt noget her til aften.
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
05. oktober 2007 - 19:10 #1
Har lige forsøgt mig her:
http://peecee.dk/uploads/1007/jour-copy.jpg

Håber du kan lide det :) .
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. oktober 2007 - 19:57 #2
hvad er din mail evt. msn. Tilføj evt. mig: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. oktober 2007 - 20:53 #3
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. oktober 2007 - 21:09 #4
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. oktober 2007 - 21:15 #5
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. oktober 2007 - 21:42 #6
Avatar billede sportie Nybegynder
05. oktober 2007 - 23:28 #7
Sebbenbie: hvad skal du have for dit eksempel - synes nemlig det er godt ?
Avatar billede sportie Nybegynder
06. oktober 2007 - 00:19 #8
Point?
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. oktober 2007 - 09:24 #9
Du skriver det er betalt > 200 kr. ?
Avatar billede keysersoze Guru
06. oktober 2007 - 10:42 #10
no_doubt >> jeg tror at din mail er i udo - i hvert fald har du helt glemt mig...
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. oktober 2007 - 11:04 #11
sportie > Du kan skrive en mail til mig på sebbenbie@gmail.com , så sender jeg dig mine bankoplysninger, så du kan overføre penge.
Avatar billede keysersoze Guru
06. oktober 2007 - 11:11 #12
... og i det samme tikker der en mail ind til mig, jeg takker og trækker mig ud fra dette spm :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. oktober 2007 - 11:20 #13
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
09. oktober 2007 - 14:34 #14
Hvaaa Sportie; Hvorfor hører jeg ikke fra dig på enten mail eller herinde ?
Avatar billede sportie Nybegynder
09. oktober 2007 - 15:22 #15
Hej Sebbenbie, mange tak for din ihærdige indsats. Jeg skulle have brugt de to designs til to hjemmesider til nogle venner, men da de ikke ønskede en hjemmeside alligevel, har jeg desværre heller ikke brug for dine .psd skabeloner.

Håber du har forståelse for dette - beklager meget - men vil huske dig til en anden god gang:)

Og vil meget gerne give 200 kr. for en lignende opgave en anden gang.

// Sportie
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
09. oktober 2007 - 15:28 #16
Det er jeg lidt utilfreds med.

Jeg har brugt tid på det. Jeg kunne have lavet så mange andre ting.

Og jeg skal nok huske til en anden gang, at jeg ikke skal hjælpe dig.