Avatar billede cyberthug Nybegynder
04. oktober 2007 - 19:10 Der er 2 kommentarer

windows vista og det gamle gta?

Hej jeg mener at der er noget med man kan få gta gratis over nettet, altså det helt gamle har også for noget tid siden hentet en version, kan ikke huske hvorfra nu, men det virkede ikke, hvor kan jeg hente det så det virker og kan det spilles selvom jeg bruger windows vista??

på forhånd tak,,
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 19:31 #1
Avatar billede cyberthug Nybegynder
04. oktober 2007 - 20:14 #2
jeg fatter seriøst hat og briller af det der, men har hentet den version af spillet jeg ville, pakket den ud.
og så kan man vælge 2 ting gta-data eller gta-dos, der vælger jeg DOS og der er der noget der hedder K og når man klikker på den får man af vide det ikke kan køre full screen,
hva gør jeg nu? er det ikke lidt underligt at spillet kun fylder 9mb????