Avatar billede ohrt Nybegynder
03. oktober 2007 - 15:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Geninstallér Flash

Jeg fjernede lige Flash fra min IE7 vha. Tools, Manage Add-Ons, Enable or Disable Add-ons, fandt Flash og trykkede Delete-knappen.
Jeg skulle bruge det til at se, hvordan et givet site reagerede, når man ikke har Flash installeret.

Så ville jeg jo gerne have Flash igen, og jeg installerer ligeså fint fra Adobe, test-animationen kommer frem og bekræfter at alt er OK. Men det virker ikke på andre sites, og næste gang jeg kommer ind forbi Adobe, skal jeg installere forfra.

Det har jeg nu gjort 3-4 gange med et samme resultat. Jeg har endda genstartet.

Hvordan får jeg Flash i funktion igen?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2007 - 16:41 #1
Lav en systemgendannelse.....

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede ohrt Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:49 #2
Ja, selvfølgelig. Det virker fint, så smid lige et svar, så du kan få dine point.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2007 - 14:37 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)