Avatar billede DTP Novice
03. oktober 2007 - 10:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP via internet explorer

Hej eksperter

Jeg sidder med et meget underligt problem:

Når jeg laver FTP browse via internet explorer så er årstallet og tiden forkert (året -1 tid +2 timer) på nyoprettede filer, hvis jeg til gengæld browser mig til dem i windows, ser alt rigtigt ud. Nogen der har nogle bud på hvad der kan være galt ?
Det mest mystiske er at årstallet retter sig automatisk efter et døgns tid (??!!)

Kører med :

Windows 2000 Server m. SP4
Internet Explorer 5
Filezilla server 0.9.23
Avatar billede nva Praktikant
03. oktober 2007 - 11:52 #1
Kan det være dette måske? http://support.microsoft.com/kb/284455
Avatar billede nva Praktikant
03. oktober 2007 - 11:57 #2
Her er en der oplever det samme http://www.snapfiles.com/opinions/FileZilla/FileZilla.html
Se efter "Good but has problems "
Avatar billede DTP Novice
23. januar 2008 - 11:52 #3
luk

det er et problem som microsoft ikke gider at gøre noget ved !