Avatar billede juhlp Nybegynder
08. juni 2001 - 20:40 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

DK betaling

Jeg er interesseret i DK betaling på www.golf.tocdesign.dk , jeg vil gerne vide om der kan anbefales noget.
Så billigt så muligt.
Avatar billede kapla Nybegynder
08. juni 2001 - 20:40 #1
Det er dankort du mener ikke ?
Avatar billede qzar Nybegynder
08. juni 2001 - 20:42 #2
Det billigte du kommer er nok en \"skrabet\" løsning for måske 4500 hvis du er heldig :-)

-Jonas
Avatar billede kapla Nybegynder
08. juni 2001 - 20:42 #3
Avatar billede cyberdude Nybegynder
08. juni 2001 - 20:47 #4
hvad med www.freepay.dk ??

Det er HELT gratis (ved dog ikek om der evt. kommer noget oprettelses gebyr fra din bank af!)
Avatar billede tofte Juniormester
08. juni 2001 - 20:54 #5
freepay er helt gratis, som cyperdude skriver. Du kan dog ikke undgå oprettelse af en tilslutningsaftale hos PBS, men denne aftale vil du skulle have under alle omstændigheder.
Avatar billede qzar Nybegynder
08. juni 2001 - 20:56 #6
Jeg tænkte på fuldt shop system :-)

-JoNas
Avatar billede cyberdude Nybegynder
08. juni 2001 - 20:57 #7
lige et uddrag fra wwww.betaling.dk

--- snip ---

Oprettelsesafgift
PBS opretter forretninger med egen certificeret software og merchant server for kr. 1250 pr. aftale.

Hvis forretningen oprettes via et web-hotel, er oprettelsesafgiften kr. 250 pr. aftale.

Hvis forretningen selv udvikler sit software og hermed ikke benytter software fra en certificeret leverandør, betales en certificeringsafgift på kr. 15.000.

Årsabonnement
Årsabonnementet udgør kr. 1.000 pr. aftale.

--- snap ---

det koster altså 250 kr. i oprettelse af en indløsningsaftale...... og 1000,- i årsabb. så vidt jeg kan hitte ud af!
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. juni 2001 - 21:08 #8
Lige en lille side kommentar: Jeg synes det er en helt utrolig flot side, det er bare en skam at den ikke er midterstillet når man køre noget højere end 600*800 :o|
Avatar billede chruker Nybegynder
09. juni 2001 - 01:10 #9
tommyf >> Det må være en sjov skærm du har eller du mener måske 800x600 ? ;-)

juhlp >> Jeg syntes også designet er fint, men det er lidt ærgeligt at teksten \"Kan sammenlignes med...\" ikke er et link.
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. juni 2001 - 01:24 #10
... nu du siger det har det godtnok undrede mig at alting ikke længere står vandret... ups, jeg kom til at dreje skærmen 90grader da jeg flyttede den - godt du sagde det ;o)
Avatar billede peng Nybegynder
10. juni 2001 - 01:43 #11
jeg har haft gode erfaringer med dibs.dk [http://payment.architrade.com]
Avatar billede qzar Nybegynder
10. juni 2001 - 01:44 #12
peng>>>>>> Er det dig fra portaltjenesten?

-Jonas
Avatar billede peng Nybegynder
10. juni 2001 - 03:05 #13
Gzar> Portaltjenesten og mit firma har nogle fællesprojekter.