Avatar billede juhlp Nybegynder
08. juni 2001 - 20:34 Der er 6 kommentarer

Mails forsvinder

Nu er den anden gang hvor jeg åbner Outlook Express 5 og alle mail i indbakke er væk.
Bliver de komprimeret eller hvad?

Jeg kører Win2k
Avatar billede frock Nybegynder
08. juni 2001 - 20:49 #1
Hvis du logger ind som en anden bruger end sidst, vil du ikke kunne se dem.
Avatar billede makse Nybegynder
08. juni 2001 - 22:41 #2
Avatar billede sky-net Nybegynder
09. juni 2001 - 11:01 #3
vis du har formatert din computer så er de alser også væk men har du ikke gjort ja så er det jo et godt spørsmål Hvad har du gjor før du ikke kunne se dem har du diskfragter din computer og klikket på download for så forsvinder de alser også håber at det er sver nok
Avatar billede scott Nybegynder
20. juni 2001 - 21:37 #4
De kan også forsvinde hvis du har lavet en mappe selv, og du har glemt ind beskytte den så forsvinder de vidst også, det har jeg prøver...
/Scott
Avatar billede scott Nybegynder
11. juli 2001 - 17:26 #5
Husk at beskytte den Mappe du har lavt, eller du kan vist også beskytte selve filen (mail)...

Prøv, ingen tvang...

/Scott
Avatar billede juhlp Nybegynder
11. juli 2001 - 17:45 #6
Hvordan gør jeg det?