Avatar billede tbj Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:32 Der er 6 kommentarer

CMS system til stor virksomhed?

Jeg arbejder for et firma, som muligvis kommer til at skifte cms system. Vi bruger Dynamicweb nu. Men der har været nogle problemer med at modulerne ikke var gode nok, meget dyre og supporten var heller ikke prangende og der skal tages kontakt gennem konsulent i stedet for direkte. Der må gerne være de samme funktioner som i deres portal løsning:

http://dynamicweb.dk/Produkter/Dynamicweb-CMS/CMS-Moduler.aspx

Især er nyhedsbreve og pressemeddelelser vigtigt.
Det må meget gerne være på dansk og open source, så alt kan rettes.

Hvis der er mulighed for en masse funktioner / ekstra funktioner
ville det være et stort plus.

Det må gerne koste noget, hvis man tilsvarende får kvalitet tilbage.
Avatar billede areon Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:37 #1
Hej TBJ,

Vi har forskellige PortalLøsninger i de fleste prisklasser. Kan du komme mere konkret ind på hvad du søger, også i form af viderudvikling af systemet? Søger du "bare" et OS system i selv kan sætte op. Eller et i ønsker modificeret og sat op så i evt. selv i fremtid kan administrere det?

Jeg kan kontaktes på sorensen(at)propeople.dk
Hvilket Programmeringssprog foretrækkes?

Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mvh
Thomas Sørensen
Avatar billede areon Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:48 #2
Hej TBJ,

Vi har forskellige PortalLøsninger i de fleste prisklasser. Kan du komme mere konkret ind på hvad du søger, også i form af viderudvikling af systemet? Søger du "bare" et OS system i selv kan sætte op. Eller et i ønsker modificeret og sat op så i evt. selv i fremtid kan administrere det?

Jeg kan kontaktes på sorensen(at)propeople.dk
Hvilket Programmeringssprog foretrækkes?

Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mvh
Thomas Sørensen

Ps. Beklager sidste manglende Encoding fejl.
Avatar billede tbj Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:51 #3
Vi vil gerne kunne styre alt og administrere det selv fremover.
Og så tage kontakt hvis der opstår problemer.
Det skal kunne styre 5-6 større sider og muligvis flere senere.
Vi har design mm. på plads.

Har du en side hvor jeg kan se de forskellige cms systemer i har?
Avatar billede areon Nybegynder
03. oktober 2007 - 09:43 #4
Hej TBJ,
Såfremt du vedhæfter en email her på dit indlæg kan jeg udarbejde en forklarende mail, eller kontakte mig på ovenstående mail.
Du har mulighed for at se nogle af vores referencer på (www)propeople(dot)dk.

Jeg bliver nemlig nød til at vide lidt mere omkring hvad dine sider skal indeholde og hvorledes disse skal arbejde sammen, før jeg kan råde dig om hvilket system vil være bedst for jer.
Alle systemer vi har indeholder fuld interaktivitet med sidens indhold og funktioner.

Jeg ser frem til at høre fra dig.
Thomas
Avatar billede jazzperson Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:53 #5
Hej Tbj

Jeg kan tilbyde jer en løsning baseret på Joomla! CMS, som er open source. Jeg har haft flere opgaver lignende jeres, så det er mig bestemt ikke en uvandt, at skulle implantere CMS i eksisterende designs.

SEO i forhold til Joomla, er mig den mindste kunst, og har ligeledes en stor viden om de eksisterende moduler og komponeter der findes (et hav), samt med tilretning af mange af dem.

Hvis i finder én Joomla-løsning interessant, så kast mig endelig én mail med flere oplysninger: info [a/] inetactive.dk - jeg er momsregisteret.

Håber at høre fra jer.

________________
Jens Jespersen
InetActive
Avatar billede bauerdata Nybegynder
25. december 2007 - 19:15 #6