Avatar billede aether Nybegynder
02. oktober 2007 - 09:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

Hej

Vi har netop udgivet den næste version af vores side og kunne derfor godt tænke os at høre jeres meninger...

Hvad kunne gøres bedre og hvad synes i om førstehånds indtrykket og overskueligheden på siden?

Link til siden: http://www.yoursite.dk
Avatar billede lund_dk Praktikant
02. oktober 2007 - 09:47 #1
Siden kunne ikke vises
Avatar billede aether Nybegynder
02. oktober 2007 - 09:55 #2
Det skulle virke igen!
Avatar billede ladyhawke Novice
02. oktober 2007 - 10:01 #3
umiddelbart ganske overskuelig og rar at læse på... kunne dog godt tænke mig en lidt mere overskuelig/læsevenlig venstre kolonne...
Avatar billede jps6kb Novice
02. oktober 2007 - 10:20 #4
Måske den vandrette streg mellem overskrift og tekst, gør det svært at gruppere de informationer der er. Altså, det er logisk at overskriften står øverst og så kommer teksten. I min mening bør stregen ikke være så tydelig, eller den bør placeres over overskriften.

Ellers okay.
Avatar billede aether Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:13 #5
Tak for jeres kommentarer indtil videre og det er hermed taget til overvejning.

Hører gerne ris eller ros fra flere.
Avatar billede mads375 Juniormester
01. maj 2008 - 22:55 #6
Jeg synes godt nok det sne skal væk