Avatar billede sportie Nybegynder
01. oktober 2007 - 12:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stævnesystem

Jeg har et næsten færdigudviklet stævnetilmeldingssystem, som jeg dog gerne vil have lidt hjælp til at færdiggøre helt.

De ting som jeg mangler er nogle små tilrettelser i PHP, som vil gøre systemet mere brugervenligt.

Samt muligvis lave det således at man kan køre med dankortbetaling?

Sidstnævnte er ikke et must, men hvis der er en venlig sjæl - så ville jeg være yderst taknemmelig.

Da opgaven er til foreningsbrug, er der ikke mulighed for kontant betaling desværre - men kan give 200 point på eksperten.dk

Hvis du er interesseret i at hjælpe - smid da en kommentar med din mail og jeg vil kontakte dig.

På forhånd tak.

// SPORTIE
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
01. oktober 2007 - 14:44 #1
Hej sportie. Undskyld jeg skriver her, men har du set det design jeg har lavet til dig i din anden tråd ? Endnu en gang, undskyld jeg skriver her.
Avatar billede sportie Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:53 #2
Hov ja selv undskyld - har fuldstændig glemt at svare dig. Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg har fået kigget ordentligt på det :)

// Sportie
Avatar billede sportie Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:57 #3
Lukker