Avatar billede vwnet Nybegynder
28. september 2007 - 09:37 Der er 2 kommentarer

"Forbindelse med begrænset adgang" Hvad er galt?

Hej

Har lige fået en ny HP DV6525 med vista.

Når jeg tænder den oprettet den ikke altid automatisk forbindelse til det trådløse netværk, enkelte gange gør den dog.

Nogle gange skriver den "Forbindelse med begrænset adgang", hvilket betyder at nettet ikke kan bruges, andre gange er der kun "oprettet lokal forbindelse".

Det kan hjælpe at genstarte, hvorefter den starter op med fuld forbindelse.

Jeg er konstant inden for router dækning.

Nogle forslag der kan afhjælpe problemet?

Mvh søren
Avatar billede kenp Novice
28. september 2007 - 23:25 #1
Du skulle vel ikke køre vista?
Avatar billede henningelk Nybegynder
26. oktober 2007 - 01:17 #2
Hej eksperter.

Jeg er helt ny her, men jeg fandt jer ved at søge på nettet "forbindelse med begrænset adgang" .

Det er netop hvad den ene af mine to nyindkøbgte Acer Aspire 5310 med Vista melder. De to maskiner er fuldstændig ens også softwaremæssigt, men hvorfor kan den ene ikke komme på internettet via min trådløse router? Den har kun "lokal" adgang.

Sørens spørgsmål herover synes at dreje sig om det samme. Jeg kan ikke gennemskue dybden af kenp's kommentar til Søren - og har Søren fået løst problemet?

Hvordan kommer jeg videre?