Avatar billede gumfii Nybegynder
27. september 2007 - 09:25 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

PC hakker i spil, og er efterfølgende meget sløv.

Når jeg spiller Battlefield 2142 (eller alle andre spil)kan min computer ikke følge med. Spillet hakker specielt når jeg spiller online. Har en 4 Mbit internetforbindelse, så det burde ikke være den der er problemet.

Her er hvad jeg køre med:
http://picasaweb.google.dk/Gumfii/Grafik/photo#5114780478807298978

Hvis jeg skulle bruge max 2000 kr.- hvad skal jeg så invistere i, for at kunne spille mere flydende?
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2007 - 09:34 #1
Du kan prøve dette http://www.helgec.dk/pagefil.html men hvis det kun er online du har problemer, så er det nok noget med liniehastigheden.
Avatar billede fagerli Nybegynder
27. september 2007 - 10:05 #2
Syns godt nok det billede er udtydeligt, kan vi måske få dig til at liste det :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. september 2007 - 11:33 #3
Vi spillede Airborne forleden dag, vi havde lige købt det og det skulle straks prøves, men det var forfærdeligt, det hakkede og var meget lang tid om næsten alt muligt, når man var udsat for granattryk ville spillet næsten ikke igang igen, indtil vi fandt på at slukke alt, der kørte i baggrunden, alle de små programmer der  var åbne, især havde vi ikke tillid til at MSN var åben, da det var gjort kørte det rigtigt som det skulle, så det var løsningen på vores problem, måske hjælper det dig også.
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2007 - 11:53 #4
Det er tydeligt nok hos mig, med vista ville jeg nok smide 1Gb ram mere i.
Avatar billede gumfii Nybegynder
27. september 2007 - 13:25 #5
Tak for hjælpen til alle!
Peet-49 --> Hvad med mit grafikkort? er det håbløst forældet, eller burde ram løse problemet alene?

ehm, er helt grøn - hvordan tildeler jeg poit til det mest brugbare svar?
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2007 - 13:40 #6
Du beder folk om at lægge et svar, som du så kan acceptere eller afvise, hvis der allerede er lagt svar, som du ikke kan bruge. Du kan så markere de brugere du vil acceptere og eventuelt selv fordele points efter nytteværdi.

Lægger dette som et svar, så kan du jo gøre som du vil ;)
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2007 - 14:10 #7
9800Pro er ikke det sidste nye, men ikke problemet.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. september 2007 - 15:11 #8
Me2
Avatar billede gumfii Nybegynder
28. september 2007 - 11:17 #9
Nu har jeg prøvet at fordele poit (har i modtaget?). Har delt de 200 poit i 3, så i alle har fået lige mange. Ingen sure miner tak ;o)

Jeg vil gøre følgende, ud fra jeres svar:
1: Ændre sidefilindstillinger.
2: Sørge for at lukke baggrundsprogrammer.
3: købe 1-2 Gb ram (og muligvis nyt gradikkort)

Tak igen :)
Avatar billede nva Praktikant
28. september 2007 - 11:22 #10
Ingen sure miner fra min side ;)

Sørg for at defragmentere og rydde op på din pc jævnligt, så går den ikke 'død' så hurtigt. Brug fx. Ccleaner http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede gumfii Nybegynder
28. september 2007 - 11:44 #11
Ccleaner prøver jeg! :) Tak for manualen...Gosh, jeg er newbie kan jeg godt se på det hele, hehe.