Avatar billede amazon Nybegynder
26. september 2007 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opsætning af nyhedsgruppe i Outlook 2003

I Outlooks "hjælp" fandt jeg følgende vejledning:

----------------------------
Starte nyhedsgrupper
Første gang, du bruger nyhedsgrupper, skal du føje kommandoen Nyheder til menuen Søg.

Føje kommandoen Nyheder til menuen Søg.
Sådan gør du

Klik på pilen Indstillinger for værktøjslinje  på værktøjslinjen Standard.
Peg på Tilføj eller fjern knapper, og klik derefter på Tilpas.
Klik på fanen Kommandoer.
Klik på Søg på listen Kategorier.
Klik på Nyheder på listen Kommandoer, og træk den, uden at slippe musen, indtil den er placeret på menuen Søg. Når du kan se en liste over kommandoer i menuen, skal du pege på det sted, hvor kommandoen skal placeres, og derefter slippe musen.
Klik på menuen Søg, og klik derefter på Nyheder.

... Men gik i stå ved punktet
"Klik på SØG på listen KATEGORIER",
da der ikke er nogen søg i min liste med kategorier...

Nogen der kan hjælpe (med tålmodighed på newbie-niveau..!)?
Avatar billede freja55 Nybegynder
13. oktober 2007 - 10:58 #1
Jeg har heller ikke en "Klik på SØG på listen KATEGORIER"
Hvor får jeg den ind?
Avatar billede amazon Nybegynder
18. august 2010 - 20:22 #2
Et gammelt uløst spørgsmål ... og da der ikke er svar, må det nok være på tide at lukke og slukke.