Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. september 2007 - 08:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af grafikkort i MacBook

Er det muligt selv at skifte grafikkortet i en MacBook?

Hvis det er, hvor kan man så købe disse grafikkort?
Avatar billede psyclown Nybegynder
26. september 2007 - 08:46 #1
Nu ved jeg ikke helt hvordan den er skruet sammen, men mit gæt er at GPU'en sidder på selve bundkortet, og derfor vil det ikke være muligt at udskifte grafikkortet.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. september 2007 - 10:27 #2
Det har du sikkert ret i. Og der er sikkert ikke plads til at man kan tilføje et eksternt grafikkort.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. september 2007 - 10:28 #3
Og med eksternt mener jeg "ikke-integreret"
Avatar billede psyclown Nybegynder
26. september 2007 - 11:27 #4
Ja der er ikke meget at gøre, når man først har købt den, men håber da at du får den til at virke alligevel.
Avatar billede fcknet Nybegynder
03. oktober 2007 - 10:03 #5
1. Det kort der sidder i er integreret på bundkortet, så du får nok mere end svært ved at skifte det.

2. Du bryder garantien på din Macbook når du åbner den.

Jeg vil anbefale at du ringer til eksempelvis Humac (www.humac.dk) og hører om det er noget de kan gøre. Hvis de ikke kan - så kan du i hvert fald heller ikke. Slet ikke uden at bryde garantien.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. oktober 2007 - 16:23 #6
Tak for hjælpen. Psyclown, smider du også et svar?