Avatar billede kubert Nybegynder
25. september 2007 - 15:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brugersystem med point system

Det jeg søger er en simpelt side, med brugersystem og hver ny bruger skal få 10 points.

Det skal være muligt at overføre points til andre..

Der må MEGET gerne hører et forum med som brugerne skal kunne benytte sig af..

Nogen som er friske på opgaven.?
Avatar billede pehory Nybegynder
25. september 2007 - 17:12 #1
Noget du vil betale for?
Avatar billede kubert Nybegynder
25. september 2007 - 19:55 #2
Pris kan sagtens forhandles, så vil jeg bare gerne uddybe mig lidt mere da jeg ikke selv vil rette noget så.
Avatar billede pehory Nybegynder
25. september 2007 - 20:02 #3
Jamen så kom med en fuld beskrivelse af hvad du vil have. Hvilke funktioner skal der være osv. Og hvad med design?
Avatar billede kubert Nybegynder
25. september 2007 - 20:20 #4
Det skal være en side som www.d2jsp.com

Som går ud på at man kan bytte ting/penge fra spil til forum guld med andre spillere, og så bytte sine forum guld til andre spil hvis man har lyst.
Alle nye brugere skal få 10 Forum guld når man opretter bruger, men jeg skal kunne ændre på hvor meget nye brugere skal få hvis jeg på et senere tidspunkt skal sætte den til 0.
Der MÅ også gerne være post system i.

Siden skal bare være dansk.

Design er sådan set op til dig..

Hvor meget ville du lave sådan en side for?
Avatar billede Kengun Praktikant
25. september 2007 - 20:47 #5
Det aller meste af det her kan du få ved at bruge PHP-Fusion med et lille point addon og spil addon. Se www.php-fusion.dk - Måske der er et eller andet som må moddes lidt men det tror jeg er meget lille.
Avatar billede kubert Nybegynder
25. september 2007 - 21:02 #6
spil addon skal der ikke til :)
Avatar billede pehory Nybegynder
26. september 2007 - 17:28 #7
Lyder interessant. Har du en email/msn?
Avatar billede kubert Nybegynder
29. september 2007 - 00:10 #8
beklager jeg ikke har fået svaret..
Jah har msn - markkuber@ofir.dk

Jeg vil ikke være så meget online imorgen men prøv og fang mig alligevel..
Avatar billede kubert Nybegynder
07. august 2011 - 13:56 #9
kom ikke rigtigt videre