Avatar billede lassemelbye Nybegynder
24. september 2007 - 17:33 Der er 3 kommentarer

HTML/js: Undgå at frame navigere videre i hovedsiden

Hej.
Jeg har et frameset, bestående af to rammer. Den ene er min side, og den anden er en side fra metacafe.
Problemet er at metacafe har et lille scripti der ser sådan ud:
if (top != self){
      top.location.href = self.location;
}
Jeg vil gerne undgå at rammen navigere framesettet videre.
Kig evt. på: http://funzone.dk/index.php/?c=view&m=id&id=77221
(Jeg vil helst undgå iframe)
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
24. september 2007 - 17:34 #1
Prøv evt. at slå javascript fra, hvis du benytter ovenstående link
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2007 - 23:05 #2
<ole>

Jamen, årsagen til, scriptet ligger der, er jo netop, at metacafe er trætte af folk, der framer deres site. Det er der vel intet galt i ... eller ...?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2007 - 23:06 #3
- og så er der iøvrigt ingen mulighed for at omgå scriptet