Avatar billede everclear Praktikant
24. september 2007 - 13:28 Der er 5 kommentarer

Navn til virksomhed

Er ikke helt sikker på, at dette er den rigtige kategori, but here goes:

Vi er nogle gutter, der har udviklet et softwaresystem som vi mere eller mindre allerede har solgt. Vi mangler dog et firma at sælge dette projekt igennem samt andre projekter (web, software, design, tryksager osv). Vi mangler dog et fængende navn til dette firma:-)
Virksomheden kommer til at sælge forskellige medieløsninger lige fra specialiserede software løsning til almindelige web-designs og tryksager.
Det skal helst være et navn, der kan bruges i DK såvel som udlandet:-)

Eventuelle forslag kan smides på admin[at]justimagine.dk

På forhånd tak:-)
Avatar billede stone Forsker
24. september 2007 - 14:16 #1
Easy pro

bare første tanke der faldt mig ind...prøver lidt senere mere gennemtænkte navne ss
Avatar billede xsix Nybegynder
26. september 2007 - 23:26 #2
Mountain Media
Meget fængende synes jeg :)
Avatar billede gnuhest Nybegynder
01. oktober 2007 - 12:50 #3
har googlet en lang brainstorm.. men lige meget HVAD du finder på som ikke er en hel roman er optaget af andre firmaer.. ;/
ikke easy..
Avatar billede neoman Novice
01. oktober 2007 - 12:54 #4
Mediacament ? Din kur for alle media-problemer:)
Avatar billede janne123 Nybegynder
08. oktober 2007 - 17:28 #5
Multitaskware :-) Sat lidt flot op så det ikke ligner russisk :-)