Avatar billede chereau Nybegynder
08. juni 2001 - 10:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af webcam...

hvis jeg nu har en hjemmeside med mit webcam på, hvordan får jeg det så til at opdatere billedet for hvert 5. sec. ?

Jeg har hørt noget om at jeg skal have et FTP program.
- Skal jeg det?
- Hvor finder jeg det?
- Hvad skal jeg gøre med det?
- Er der et sted jeg kan finde en guide?

BTW. Det der med points - hvordan virker det?

-Rasmus-
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
08. juni 2001 - 11:22 #1
Kan du ikke lave et batch job som klarer det for dig, og så sørge for at windows starter programmet hvert 5 sec. ?

e.g.
upload.bat

ftp
open
ipadresse port
user password
cd bibliotek
send filnavn
quit

Avatar billede finnras Nybegynder
08. juni 2001 - 16:57 #2
Hej
Der findes tonsvis af freeware utility der kan klare dit job. Et eksempel er dette lille smarte utility: http://tucows.cybercity.dk/win2k/preview/157048.html der giver dig mulighed for at hente billeder fra dit webcam automatisk. Prøv det :-)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 17:00 #3
eller kontakt mig på icq 92064248 så skal jeg hjælpe.
Avatar billede chereau Nybegynder
08. juni 2001 - 20:49 #4
Fatter ikke en meter af alle der der frække ord, men hvis jeg havde gjordt var det måske en bedre hjælp.
BTW. Jeg syntes at det lyder lidt vildt at et program skal startes hvert 5. sec.
Ellers tak.

-Rasmus
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 20:52 #5
kontakt mig
Avatar billede chereau Nybegynder
08. juni 2001 - 21:01 #6
no_doubt: Har først lige oprettet min ICQ. Hvordan får jeg fat i dig? Kan ikke helt finde nogle steder hvor jeg kan indtaste dit nummer...