Avatar billede cool-wil Nybegynder
18. september 2007 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kunde/medarbejder program

Jeg leder med lys og lygte efter et program som kan gemme vores kunder i en database, hvor vi kan tilføre ordre, og sende faktura direkte ud fra kundens ordenr. desuden må der meget gerne være mulighed for at gemme arbejdstider på vores medarbejdere, og desuen skal der være en kalender hvor vi kan udfylde dagens program, aftaler osv, findes der et program der kan alt dette, og gerne mere til selvfølgelig, prisen er ikke det vigtige, brugervenlighed og mulitibruger adgang er vigtigere.
Avatar billede htx98i17 Professor
18. september 2007 - 20:01 #1
www.erhvervsmanager.dk har lige nøjagtigt dette... Det er online, så det kan bruges 24-7 hvor som helst dine medarbejdere er
Avatar billede htx98i17 Professor
20. september 2007 - 20:09 #2
Kan du bruge svaret?
hvis du har spørgsmålet til det, så kan jeg sikkert svare på det...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
24. september 2007 - 18:34 #3
undskyld jeg ikke har skrevet før, denne hjemmeside ser jeg desværre ikke som et seriøst alternativ udelukkende pga det sygt store oprettelses gebyr, 17.500? har faktisk aldrig hørt noget lign
Avatar billede htx98i17 Professor
24. september 2007 - 20:39 #4
OK, jeg har det så lige modsat, har kun hørt lign

har ikke andre bud :)