Avatar billede djdikarl Nybegynder
17. september 2007 - 16:16 Der er 2 kommentarer

Indsætte et word dokument

Hej

Jeg har et åbent dokument som jeg indsætte et andet word-dokument i. Kan sembelhent ikke finde ud af det..
Det er office 2007 - word 2007 jeg har.

Hvad skal jeg gøre?
17. september 2007 - 20:11 #1
... hvilke ting HAR du prøvet ?
Forklar lidt mere hvad det er du vil ?

Er det bare alt teksten+evt. grafik fra det andet dokument du skal have copy over i det første ?
Avatar billede djdikarl Nybegynder
17. september 2007 - 22:02 #2
Det er fordi jeg har lavet en tegning med nogle billeder i, som er plaseret på en bestemt plads i tegningen.
Jeg har prøvet at markere det hele, men for kun tegningen med over.
jeg vil derfor have insat dokumentet med tegningen over i det andet dokument.

Det skal lige sige at tegningen er lavet i et lærred i word.

Håber at du kan hjælpe mig. :)