Avatar billede caddylak Nybegynder
14. september 2007 - 17:33 Der er 11 kommentarer

Genoplivet disk

Hej alle

Hvordan reder jeg min gamle mail`s på mit gamle C-drev, som jeg har genoplivet som nyt USB-drev efter det fuckede up

PFHT

CADDYLAK
Avatar billede enya Nybegynder
14. september 2007 - 17:36 #1
E-mails gemmes her: C:\Documents and Settings\"USERNAME"\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\"ET LANGT NR."\Microsoft\Outlook Express
Avatar billede enya Nybegynder
14. september 2007 - 17:39 #2
Forudsat at det er OE 6 - altså..?
Her en guide fra MicroSoft: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;270670
Avatar billede caddylak Nybegynder
14. september 2007 - 17:55 #3
jeg bliver nægtet adgang til drevet ( gammelt C-drev), kan kun se delte mapper
ps. styresystem <: Vista
????
Avatar billede enya Nybegynder
14. september 2007 - 18:02 #4
Så må jeg desværre "melde pas" :( Kender ikke noget til Vista. Håber andre kan hjælpe..
Avatar billede dkge Nybegynder
14. september 2007 - 20:46 #5
Hej.
Jeg ved ikke om du så skal bruge ,et af de såkaldte recover programmer.
Bladet Komputer for alle ,har lige haft et test af disse programmer, og de valgte et der hedder:Recover lost data
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2007 - 13:39 #6
Du har sikkert problemer med rettigheder til det gamle drev:
Sådan overtages ejerskab af en mappe

1.  Højreklik på den mappe, som du vil overtage ejerskab af, og klik derefter på Egenskaber.

2.  Klik på fanen Sikkerhed, klik på Avanceret, og klik derefter på fanen Ejer.

3.  Klik på Rediger.  Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

4.  Klik på navnet på den person, du vil give ejerskabet til.

5.  Hvis du ønsker, at den pågældende person skal være ejer af filer og undermapper i denne mappe, skal du markere afkrydsningsfeltet Erstat ejer af underbeholder og objekter.

6.  Klik på OK.

Kører du med Outlook Express på den nye PC? Normalt hedder det Windows Mail under Vista.
Avatar billede enya Nybegynder
03. oktober 2007 - 01:26 #7
>caddylak: Har du fundet ud af det..?
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 15:54 #8
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 17:37 #9
Lukketid...???
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 05:28 #10
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede enya Nybegynder
01. april 2008 - 04:15 #11
Lukketid..?