Avatar billede webudvikleren Nybegynder
13. september 2007 - 17:55 Der er 6 kommentarer

Webdesigner søges

Hejsa.
Jeg er en knægt på 16 år, som for ca. 1 år siden startede mit eget firma, www.jaykay.dk.

Målet med firmaet, er at vi skal udvikle nye koncepter og portaler. Noget hen af www.freeway.dk.

Jeg har en masse gode idéer, og har gode domæner, det eneste jeg mangler er en proffesionel webdesigner.

Jeg er villig til at betale den rigtige pris, for det rigtige design. Og ja, jeg ved godt et design kan koste flere tusind :-)

Kom med nogle referencer, og smid din e-mail, så kontakter jeg dig, hvis jeg synes du er den rigtige! - jeg vil ikke fortælle hvad I skal lave, for koncepterne må ikke vidergives (endnu), før siden er oppe.

Håber på noget respons.

På forhånd tak,
Jesper Kampmann Madsen
Avatar billede ghost21 Nybegynder
15. september 2007 - 09:26 #1
Hej Jesper..

Jeg kan ikke tilbyde at gå ind i et direkte partnerskab, men du kan altid kontakte mig hvis du står og skal bruge hjælp til design.

www.web-style.dk

info@web-style.dk

msn: tosa20@hotmail.com
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. september 2007 - 14:40 #2
Hej Jesper, du er velkommen til lige at smide en mail på martin@tygsen.dk så kan vi tage en snak om tingene, med mindre du allerede har fundet en dygtig designer.

Sidst men ikke mindst, stor respekt for at en knægt i din alder knokler på og har en realistisk indstilling til tingene - Fortsæt i det flow, så skal det nok gå dig godt.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2007 - 07:45 #3
Hej Jesper

jeg har skrevet til dig via mail, du kan bare skrive tilbage eller fange mig på osj@device.dk
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 23:11 #4
Hej Jesper

Hvis du ikke allerede har fundet en partner endnu, vil jeg meget gerne stå til rådighed.
Du kan smide en mail til mig på admin@u-man.dk - så kan vi snakke lidt om tingene og jeg kan vise dig nogle af de sider jeg har lavet tidligere.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 15:48 #5
dyspen(at)gmail.com

Du kontakter bare, jeg er freelance, selvlært og har tonsvins af referencer. Udover det, så har jeg også stor erfaring indenfor community-projekter og har rigtig mange idéer til sites.
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 21:04 #6
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk