Avatar billede bjur Nybegynder
12. september 2007 - 14:07 Der er 6 kommentarer

Store problemer med XP installation.

Jeg har fået et ganske alvorligt problem, da jeg installerede XP. Havde formateret og var godt igang med installationen, da den kom med fejlkoden:
STOP: C0000221 {Forkert kontrolsum for afbildningen}
Afbildningen wow32.dll er muligvis defekt. Headerens kontrolsum passer ikke med den beregnede kontrolsum.

Jeg kan ikke engang komme ind i Windows i fejlsikret tilstand og kopiere filen ind.

Jeg har fået fejlen 3 gange.

Er der nogen, der har et løsningsforslag?
Tak for hjælpen.
Avatar billede flintstone Novice
12. september 2007 - 16:38 #1
Prøv at se om der er noget du kan bruge her :
http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?qid=1079858&page=1
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2007 - 17:57 #2
"Jeg kan ikke engang komme ind i Windows i fejlsikret tilstand og kopiere filen ind." Er Windows installeret
Avatar billede nak8 Nybegynder
12. september 2007 - 18:38 #3
Smid HD i en anden pc og formater den igen, kør partition magic for at se om der bad sectors eller clusterfejl, hvis ikke så monter den nyformaterede hd igen og !
start så forfra med instalationen.
hvis du har formateret din hd har du ikke nogen fejlsikret tilstand at køre i før end du har inkstaleret XP (fejlsikret tilstand ligger i xp )
Avatar billede bjur Nybegynder
13. september 2007 - 08:42 #4
Tak for svarene. Windows er ikke installeret. Det er under installationen den brokker sig. Jeg brugte alm. formatering i installationen både på NTFS og FAT32. Jeg prøvede men min home edition der fulgte med min Dell og ikke min professionel jeg købte senere og sørme om det ikke virkede. Jeg har en gammel ghost, så den vil jeg prøve og vender lige tilbage med svaret.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2007 - 20:10 #5
Hallooooo, Still alive ??
Avatar billede bjur Nybegynder
26. september 2007 - 09:03 #6
Jep, gjorde som jeg skrev ovenfor og det virkede med ghost:)