Avatar billede mikkel_k Nybegynder
12. september 2007 - 11:17 Der er 2 kommentarer

Bestemme mængden af ram til grafikkort

Hej Eksperter!
Jeg har netop anskaffet mig spillet Bioshock, men desværre kræver det meget af min computer. Det svageste led i min computer er mig nVidia GeForce Go 7400 grafikkort, der kun har 128 mb dedikeret ram. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg får grafikkortet til at anvende alle de "delte" ram jeg har?

På forhånd tak!

Mikkel_k
12. september 2007 - 11:27 #1
... Check i BIOS!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2007 - 13:58 #2
hint: Hypermemory eller turbocache - hvis det findes på dit kort...