Avatar billede iceman--dk Nybegynder
11. september 2007 - 21:41 Der er 2 kommentarer

Hp Ipaq 2100 måske død

Hejsa jeg sådan en gammel fætter som jeg lagde bort for ca. et år siden fordi den ikke virkede mere, nu fandt jeg den så frem igen og den virker stadig ikke

Men her kan det værer i kan hjælpe...

Hvis jeg sætter strøm til den kan jeg fint tænde den og den køre upåklageligt, men med det samme jeg trækker stikket ud af den dør den, selvom den har kørt i flere dage, jeg havde tænkt på om det var batteriet der var klappet sammen, men jeg har prøvet at få en fra en der virker, men det hjælper ikke...

Hvad kan der være galt?

Hilsen Iceman--dk
Avatar billede leifleif Nybegynder
12. september 2007 - 09:15 #1
Hej
Det tyder lidt på en afbrudt forbindelse på motherboardet. Der er flere engelse firmaer på nettet der tilbyder reparation. F. eks http://www.ipaqrepair.co.uk.
Foretrækker du at afhænde den kan vi måske tale om det. Jeg kan måske bruge den til reservedele. Jeg bor 9530.
mvh/leif b.
Avatar billede LNG.DK Novice
12. september 2007 - 21:35 #2
Det er enten batteriet eller den klap som sidder ovenpå batteriet. Kontroller at batteriklappens "pind", kig på klappen, og du ved hvad jeg mener, har kontakt til den tilhørende gummidut på enheden. Hvis ikke brug en kuglepen, til at presse den i bund, og hiv enheden af strøm og se om der er liv i den.