Avatar billede pouldc Nybegynder
10. september 2007 - 14:06 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Scannet shop CSS

Hey,

Vi har en Scannet shop, men kan ikke rigtig styre designet så meget som vi ønsker. Så vi leder efter hjælp herinde (jeg er designer, med lidt html forståelse) eller en henvisning til en freelancer, der kan hjælpe.

Vores ønsker er:
• Mulighed for at lave nogle opdelinger i "Varekategori" menuen, enten i form af et linieskift, en overskrift, eller en stiplet linie - da den bliver meget uoverskuelig med tiden.
• Mulighed for at give en kategori mere grafisk særpræg, altså et seperat stylesheet til en kategori, så fx baggrundsfarve osv. kan ændres.

Og vi er generelt interesserede i hvad man ellers kan lave af designmæssige finurligheder via css.
Avatar billede pouldc Nybegynder
17. september 2007 - 09:40 #1
Er der virkelig ingen? vi betaler gerne for udført arbejde!
Avatar billede roenving Novice
22. september 2007 - 13:06 #2
Hvordan ser cms/shop ud ?-)
Avatar billede pouldc Nybegynder
26. september 2007 - 09:03 #3
Der er et interface til at ændre nogle pre-definerede parametre, og så et inputfelt til egen kode. ved ikke om det er forklaring nok?