Avatar billede MrJ Praktikant
10. september 2007 - 08:29 Der er 1 løsning

Reklame i RSS feeds

Hej

Jeg har fået til opgave at undersøge mulighederne for at lægge reklamer i RSS feeds.
Er det overhoved muligt at lægge reklamer i et RSS feed? Jeg tænker her på et banner eller anden form for grafik. Der er vel ikke nogen RSS readere, der understøtter den slags?

Der er selvfølgelig mulighed for at lægge tekst reklamer ind, men min arbejdsgiver kunne godt tænke sig at man kunne lægge bannere ind :)

Jeg håber at der er nogen, der har nogle gode ideer til hvordan man kan lave reklame i RSS feeds, så jeg kan gøre min chef glad :)

Mvh
Effer
Avatar billede MrJ Praktikant
13. september 2007 - 08:16 #1
lukker