Avatar billede clausjul Nybegynder
08. september 2007 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedre editor ønskes

Jeg har Zend, men er efterhånden træt af den pga. dens Java-motor...

Jeg vil gerne have en editor som kan følgende:

1) Integreret FTP, hvor man kan oprette projekter m.m. via FTP
2) Intelligent kodning, dvs. når man skriver $class-> så skal der dukke en liste af metoder op som Zend kan.
3) UI skal være fed.

Jeg har prøvet en del uden held - måske er der nogen ude i det ganske land som har et forslag?
Avatar billede intel4004 Novice
08. september 2007 - 22:10 #1
har du kigget her: http://www.php-editors.com/ ?

Men eller så kan jeg foreslå Nusphere PhpED (http://www.nusphere.com/products/phped.htm) som vistnok skulle have være ret populær og have en del brugbare features.

Mvh Intel4004
Avatar billede intel4004 Novice
08. september 2007 - 22:12 #2
...ellers kan jo altid gå helt amok og gå igang med emacs :)
Avatar billede pycoz Nybegynder
09. september 2007 - 01:29 #3
PrimalScript