Avatar billede khauge Nybegynder
07. september 2007 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke tilstrækkelige ressourcer

Jeg har fundet nogle gamle programmer frem, som jeg gerne ville installere på min maskine, men når jeg starter installationsprogrammet, får jeg følgende fejlmeddelelse:

Program: BOOTSTRP
Undersystemet Win 16har ikke tilstrækkelige ressourcer til at fortsætte. Klik på OK, luk programmerne og genstart computeren.

Jeg har en Intel Pentium 4 3 Ghz og med 2 GB RAM. Maskinen har været genstartet, så det er ikke det. Det er som sagt nogle gamle programmer der sikkert er lavet til Windows 95. Har sågar også prøvet at køre det med WIndows 95 kompabilitet, som heller ikke virkede...

Nogen bud?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
07. september 2007 - 13:19 #1
Nej det er nok problemer med at din Win XP er 32 system, og programmer kun kan kører på et 16 system, 95/98/ME...

Der er næsten ikke andet for at prøve at kører dem på et ældre system end Win2000 eller XP. Den der Windows 95 Kompatible ting der ligger i XP er ikke 5 potter hø værd. Det er kun en emulering der prøver at lave, har heller aldrig selv haft meget held af det!
Avatar billede khauge Nybegynder
07. september 2007 - 13:57 #2
I følge producenten burde det kunne køre under XP.
Avatar billede khauge Nybegynder
21. september 2007 - 12:38 #3
lukekr igen... burde kunne køre under xp i følge producenten