Avatar billede sportie Nybegynder
07. september 2007 - 01:18 Der er 11 kommentarer

Simpel webshop?

Hej Eksperter,

Er der en som kan udvikle en simpel webshop med dankort betaling til 3000 kr.?

Skriv gerne jeres mail og i vil blive kontaktet!

// Sportie
Avatar billede cpufan Juniormester
07. september 2007 - 09:58 #1
info [a]  icode.dk jeg vil gerne tage snak omkring dine behov.
Avatar billede sportie Nybegynder
07. september 2007 - 12:58 #2
Din mail fungerer ikke !!
Avatar billede cpufan Juniormester
07. september 2007 - 16:13 #3
jeg skrev den med mellemrum og et anderledes snabela,
for ikke at få den opsnappet af søgerobotter.
men her er et link til min hjemmeside, hvor der så også er et link til min emailadresse, så kan du skrive til mig ad den vej.

http://www.adweb.dk/adresse.asp
Avatar billede cpufan Juniormester
07. september 2007 - 16:22 #4
http://www.eksperten.dk/spm/794460

hvis du vil have lavet alt dette fra bunden, kan det ikke lade sig gøre for 3.000,-

men en simpel shop, + betalingsmodul, kan måske nok lade sig gøre.

men du skulle måske kigge på dandomains færdige løsning istedet for,
da de jo også har en betalingsgateway, som du jo under alle omstændigheder skal ud og leje alligevel.
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2007 - 17:27 #5
Som allerede skrevet er det beløb til en webshop uhyre lidt - i hvert fald hvis kvaliteten skal kunne følge med behovene i dag. Gode alternativer er en standard webshop; http://brian.brandt-madsen.com/hvordan-man-faar-en-billig-webshop-84.htm eller en open source; http://brian.brandt-madsen.com/open-source-webshop-system-loesning-100.htm
Avatar billede nalu Nybegynder
08. september 2007 - 15:42 #6
Hejsa, jeg vil med glæde levere en proffesionel løsning, programmeret for bunden til 3000,-!
Du kan kontakte mig på nadi@medie.dk, hvor vi kan diskutere funktionaliterne, og du kan få lov til at se nogle referencer.

Så tror jeg vi kan have løst opgaven på en uges tid!

Med venlig hilsen

Jesper Daugaard
Nadimedia ©
Avatar billede sportie Nybegynder
08. september 2007 - 18:51 #7
Det lyder godt nalu - du er hermed blevet kontaktet pr. mail.
Avatar billede inetactive Nybegynder
09. september 2007 - 14:49 #8
Hvis du er interesseret i en Joomla/Virtuemart-løsning, skal du være velkommen til at kontakte mig: molntuss@gmail.com (min spam-mail;).

//InetActive
Avatar billede sportie Nybegynder
09. september 2007 - 16:13 #9
-> InetActive : Vi snakker stadig en webshop løsning med tilknyttet database og dankort betaling ikke ?

// Sportie
Avatar billede inetactive Nybegynder
09. september 2007 - 22:42 #10
Jo da - er forresten momsregistreret..:)
Avatar billede sportie Nybegynder
09. september 2007 - 23:00 #11
Det er bare iorden - tjek den mail jeg har sendt dig - og skriv lige tilbage inden du begynder at udvikle.