Avatar billede nsommer89 Nybegynder
07. september 2007 - 01:05 Der er 3 kommentarer

PHP og printer

Kan man ikke få et php script til at arbejde sammen med en printer så der bliver printet automatisk uden man skal til at vælge antal kopier, og selv trykke print osv? :)
Avatar billede lava Nybegynder
07. september 2007 - 11:51 #1
Så skal du vist lave noget ActiveX, php har ingen rettigheder lokalt på maskinen.
Såvidt jeg ved slipper du ikke for kopi og tryk print knappen.
Avatar billede danishmale Nybegynder
07. september 2007 - 17:03 #2
Denne lille stump JavaScript burde gøre tricket:

<script>
window.print();
</script>
Avatar billede nsommer89 Nybegynder
15. oktober 2007 - 20:23 #3
Ja, det trick kender jeg udemærket godt :) hehe men vi snakker altså PHP her :)