Avatar billede hornbech Praktikant
06. september 2007 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken PDA/Mobil skal jeg vælge

Jeg er på udkig efter en ny telefon.

Jeg har 4 forskellige i søgelyset.
HTC p3600
HTC p4350
HTC TyTN
Qtek 9100

Men hvad er jeres erfaringer med disse. ?
Er der nogen større forskel på disse. ?
Hvad vil i anbefale. ?
Gerne begrundelser

Grunden til at jeg vil skifte til sådan en type telefon, er at jeg benytter den tekniske del mere end telefondelen.

På forhånd tak
René
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
06. september 2007 - 22:19 #1
Hej
Jeg vil kigge lidt på TyTN II, som netop er lanceret. Qtek 9100 er for gammel, så den skal du holde dig fra.
Gå efter modeller med den nyeste version af Windows Mobile, version 6.0 er vi kommet til.
Se evt. mere om TyTN II her:
http://www.pocketfreak.dk/?p=609
Avatar billede LNG.DK Novice
12. september 2007 - 21:38 #2
Har selv en S710 og det har været løsningen for mig da den er halvt mobil og halvt pda. TyTn bærer meget præg af at være PDA hvilket gør at du ikke før mobiltelefon egenskaberne som f. eks S710.
Avatar billede hornbech Praktikant
12. september 2007 - 22:36 #3
Jeg skriver jo også at det er mere PDA dele jeg vil bruge end telefon delen
Avatar billede dp82 Nybegynder
26. september 2007 - 01:33 #4
hey rene

jeg er bruger af TYTN KANON mobil/PDA for mig dog et minus power den lapper et bat i sig på en dag og bruger du WIFI sætter ikke tempoet ned... men eller alt i alt Super mobil
Avatar billede hornbech Praktikant
26. september 2007 - 19:48 #5
Godt nok er det ikke mobil delen jeg bruger så meget, men hvordan er TYTN at sms'e på og ellers skrive på. dette spørgsmål gælder også de andre HTC modeller
Avatar billede hornbech Praktikant
27. oktober 2007 - 13:11 #6
Jeg har nu anskaffet mig en TyTN, Men TyTN II var lige lidt for dyr til mig og TyTN er også en fed telefon