Avatar billede smackers Nybegynder
04. september 2007 - 17:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IE7 knækker frame-site

Min kollega's framede site fra '97 knækkede da IE7 kom til. Når man klikker i menuen i venstre side i enhver anden browser end IE7 virker det fint. Er der nogen der har en idé om hvad der gik galt?

http://www.artistnet.dk/skuespiller/BirgitteHallingKoch/

mvh
smackers
Avatar billede magnum_1032 Nybegynder
04. september 2007 - 17:23 #1
Hvis din kollega bruger frontpage ville jeg tro det var, at han havde glemt at lave destinationsramme på. Man markere og højreklikker på sit link, så trykker man på HYPERLINK der står nederst, så trykker du på "destinationsramme" ude til højre i den boks der kommer op og vælger overordnet ramme og trykker "ok" to gange, så skulle den gerne være der :)
Avatar billede smackers Nybegynder
04. september 2007 - 19:52 #2
Det pudsige er jo at den har kørt siden 1997 og stadig virker fint i firefox, som jeg bruger, men ikke i IE7 som de fleste andre bruger.
Godt nok er FF en glimrende browser, men den kan dog ikke gætte sig til hvilken frame der er target ;)
Avatar billede olebole Juniormester
04. september 2007 - 22:14 #3
<ole>

"Godt nok er FF en glimrende browser, men den kan dog ikke gætte sig til hvilken frame der er target"

- men den er til gengæld buggy nok til at tillade kode, der aldrig har været valid. Et base-element må udelukkende ligge i head-elementet  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
22. september 2007 - 15:22 #4
Det ligger vel også i et head-element i menu-framen ?-)
Avatar billede olebole Juniormester
22. september 2007 - 17:07 #5
- og heraf kan man jo så konkludere, at spørgeren lytter efter, hvad der bliver sagt. For små tre uger siden lå det i body'en  ;o)
Avatar billede roenving Novice
22. september 2007 - 17:12 #6
¡Es muy bueno!
Avatar billede smackers Nybegynder
23. september 2007 - 23:48 #7
ganske korrekt olebole :)
læg gerne et svar.
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2007 - 00:03 #8
Det er hermed lagt  ;o)
Avatar billede smackers Nybegynder
24. september 2007 - 00:11 #9
top
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2007 - 00:27 #10
Tak for points  ;o)