Avatar billede mmark Nybegynder
04. september 2007 - 15:28 Der er 5 kommentarer

Freelance programmør PHP/SQL

Hej,

Jeg søger en dygtig programmør som er interesseret i et længerevarende opgaveforløb.

Jeg har to webshops som er bygget op i php med et større administrationsmodul. Shoppen ligger oven på en SQL databsen.

Der er tale om større og mindre tilrettelser løbende.

Hvis du er interesseret, så skriv til morten@mmark.dk

Vh.
MMARK.
Avatar billede olebole Juniormester
04. september 2007 - 21:59 #1
<ole>

Hvad er der af økonomi i det? Der er voldsomt mange, som tror, man her i kategorien kan få én til at kode Google for en halv pizza og en Cola.
Jeg tror, de fleste kompetente programmører på Eksperten er dødtrætte af at reflektere på den slags tråde - da de næsten altid viser sig ikke at indeholde andet end varm luft - og en flad joke, der kaldes løn.

Derfor: Hvis du er en af de yderst få seriøse og realistiske, er du nok nødt til at tale om økonomien, hvis du forventer at høre fra andet end dårlige programmører/newbies  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede g1um Nybegynder
04. september 2007 - 22:29 #2
QFT
Avatar billede mmark Nybegynder
05. september 2007 - 07:27 #3
Hej Ole,
Jeg ser mig selv som meget seriøs, så jov er er tale om andet end en Colai løn. Jeg har tidligere givet kr. 350,- i timen.

MMARK
Avatar billede olebole Juniormester
05. september 2007 - 12:13 #4
- så hører du jo ikke til i den kategori  :)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2007 - 22:17 #5
Har sendt en mail, siden sagen ikke ser lukket ud endnu.