Avatar billede hjalten5 Nybegynder
04. september 2007 - 09:13 Der er 1 kommentar

Antennekabel til TDC kabel tv

Har et plasma-tv (Panasonic PX4270E), der desværre står langt væk fra antennestikket. Skal bruge mindst 7 meter kabel. Hvad skal man købe?

Ligeledes har jeg et billigt LCD-tv i soveværelset der også kræver 7,5 meter kabel, hvad skal jeg købe til det?

Har hidtil kørt med 10m kabel til 40 kr, som stinker!!! Kan nogen foreslå noget, der giver bedre billedkvalitet?

Handler gerne hos av-connection.dk

MVH og tak for al hjælp
Avatar billede hjalten5 Nybegynder
04. september 2007 - 09:25 #1
ClickTronic RF antenne kabel (RF han - hun)  7,5 meter  (2 af dem eller skal det helst være keylink 10m guld-ting?