Avatar billede stoorm Nybegynder
03. september 2007 - 11:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

minimer programmer til processbaren

hey er der nogle det kender et program det kan minimere programmer til processbaren eller hved den nu hedder (nede ved uret)
Avatar billede jokkejensen Novice
03. september 2007 - 11:30 #1
De ikke OS relaterede kan du typisk fjerne ved at skrive "msconfig" i start -> kør.

Under fanebladet "start" ligger der en række programmer der køres ved opstart af PC, iconerne nede ved uret, ligger oftes her.

Du kan som udgangspunkt godt disable dem alle derinde, men det anbefales kun til debug.

Tag dem du er sikre på, når du har genstartet springer der en boks frem, denne sætter du bare et fluben i og trykker .. tror det er "nej/annuller"..

/JJ
Avatar billede hcma Novice
03. september 2007 - 11:38 #2
lidt forvirring her:
vil du formindske antallet ?
eller
have dem ned på processlinjen ?
Avatar billede stoorm Nybegynder
03. september 2007 - 12:54 #3
jeg tror i har misforstået mig i ved når man f.eks har et internet vindue åben så vil jeg gerne minimere vinduet til processlinien
Avatar billede hcma Novice
03. september 2007 - 13:09 #4
hvad med  Ctrl + M
Avatar billede jokkejensen Novice
03. september 2007 - 13:28 #5
Sorry - for forkert svar..

På HHX brugte jeg med stor success http://ferruh.mavituna.com/makale/hocus-pocus-hide-your-applications-anti-boss-style/#ss til at skjule mine processer..

/JJ
Avatar billede stoorm Nybegynder
09. september 2007 - 00:31 #6
tak jokkejensen det kunne jeg bruge smid et svar
Avatar billede stoorm Nybegynder
14. februar 2008 - 00:19 #7
okay der kom intet svar