Avatar billede duesjov Nybegynder
02. september 2007 - 11:51 Der er 4 kommentarer

Ændring af Grafik/3d acceleration

har et program som ikke kører optimalt. og har læst i bugs sektionen at jeg skulle prøve at sætte grafik/3d accelerationen lidt ned.

men har kun lige fået min nye bærbar og kender ikke vista ret godt
så er der nogen der kan fortællle mig hvordan jeg gør dette i vista.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2007 - 12:01 #1
Hardware specs?
Avatar billede duesjov Nybegynder
02. september 2007 - 12:05 #2
det er et
mobile intel 945GM Express Chipset grafikkort
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2007 - 21:15 #3
Du får ikke noget som helst til at køre godt under det kort!

På mi egen kan jeg ikke se man kan sætte det ned...
Avatar billede duesjov Nybegynder
05. september 2007 - 19:45 #4
Ved godt at det ikke er de helt vilde ting der kan kører. det er heller ikke en helt vild ting. men desværre er der en fejl  programmet som gør at jeg skal sætte skærmaccelerationen ned for at få det til at virke..

er der ingen der ved hvordan dette lader sig gøre