Avatar billede dk_musa Nybegynder
01. september 2007 - 23:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med trådløs netværk

Kære læser..

Jeg er i dag gået over til at have trådløst netværk på min stationære.. Efter en opsætning af den trådløse modtager som beskrevet i vejledningen, fik jeg den sat op.. Da jeg derefter forsøgte at søge efter trådløse netværk, der er tilgængelige, stod der følgende på vinduet:

Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbindelse

Hvis du har aktiveret et andet program til at administrere denne trådløse forbindelse, skal du bruge den software.

Hvis du vil have, at Windows skal konfigurere denne trådløse forbindelse, skal du starte tjenesten Automatisk konfiguration af trådløse enheder (WZC). Hvis du vil have oplysninger om hvordan tjenesten startes, skal du se i artiklen 871122 i Microsoft Knowledge Base på webstedet http://www.microsoft.com

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få mit trådløse netværk på min stationære til at fungere.. Jeg kører over trådløs på min bærbar, så der er intet galt med den trådløse ¨forbindelse
Avatar billede bubbaa Nybegynder
01. september 2007 - 23:16 #1
Da du installerede dit trådløse netkort, er der også kommet et program med, som styrer dine trådløse netværk. Derfor windows siger den ikke kan konfigurere denne trådløse forbindelse.

Prøv at se nede i systemtray om der ikke skulle være kommet et nyt program.
Avatar billede dk_musa Nybegynder
01. september 2007 - 23:27 #2
Hvordan tjekker jeg det ?

ved ikk helt , hvad systemtray er  ?
Avatar billede duff80 Nybegynder
02. september 2007 - 00:13 #3
Hvilken trådløs enhed har du sat i pc??
Du skal kigge nede ved uret(systemtray)...
Avatar billede dk_musa Nybegynder
04. september 2007 - 18:04 #4
mener du hvilket mærke udstyret har ??
Avatar billede bubbaa Nybegynder
04. september 2007 - 18:43 #5
Nej. Prøv at se på alle de programmer der ligger nede ved uret på processlinien.

Er der ikke et program (som ikke er windows standard) der styrer dit netkort?
Avatar billede dk_musa Nybegynder
04. september 2007 - 18:47 #6
Har fået ordnet problemet :)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
04. september 2007 - 18:58 #7
Hvordan løste du det så?