Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
01. september 2007 - 00:56 Der er 3 kommentarer

Ingen lyd

Indtil for få minutter siden kunne jeg høre lyd fra mine højtalere, men der er intet nu, jeg har prøvet at skifte fra højtalere til headset og det gør ingen forskel, har tjekket lyd indstillinger og drivere, men intet har fikset det...

Nogen forslag?
Avatar billede jacla Nybegynder
01. september 2007 - 02:01 #1
Hvilket styresystem hare du ?

Kender du enhedshåndteringen (På en pc)?

OG er du sikker på det ikke er en HARDWARE FEJL ???m  Typisp  :)

Og bruger du PC højttaler eller eksterne højttaller  ???

NÅR DU VED DET OG IKKE KAN FINDE FEJLEN , SÅ SKRIV LIDT MERE OM HVAD DU HAR LAVET, SIDEN FEJEN OPSTOD, KAN OGSÅ VÆRE EN DRIVER ELLER EN INDSTILLING I KONTROLPANELET, SOM LAVER FEJLEN.

VH  jacla
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
01. september 2007 - 10:10 #2
Jeg kører Windows Vista Home Premium 32-Bit.
Ja, jeg kender til enhedshåndteringen.
Jeg bruger 2 eksterne højtallere, Empire R1000TCN.

Jeg har søgt efter hardware ændringer under endhedshåndteringen, og tjekket begge enheder under "Enheder til lyd, video og spil", og ifølge den skulle de virke korrekt.

Om det er en kontrolpanel fejl ved jeg ikke, jeg synes det ser fint ud, som det altid har.
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
01. september 2007 - 10:23 #3
Suk, nevermind, jeg fandt ud af det.

Den driver jeg havde fået med kortet/PC'en er åbenbart ikke vista kompatibel, har fået installeret en driver til vista 32-bit nu. >_<

Silly me.