Avatar billede jalte Nybegynder
30. august 2007 - 16:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Placering af tekst i tabels

Hej goddag..

Jeg er igang med at lave en hjemmeside for mit band, men der er opstået lidt problem :).. bruger Dreamveaver fra cs3 på en mac.. Mit problem er at jeg ikke kan få teksten jeg har skrevet i nogen tables til at stå helt oppe i toppen... i kan se her: http://www.jpbw.dk/engolf .. Diskografien, nyhederne og koncerterne sku gern stå helt oppe i højre hjørne... Indtil videre har jeg bar fået ting til at stå som de gør ved at lave en hel masse mellemrum under dem, virker ik specielt professionelt :)..

Nå håber der er nogen der kan hjælp.

Mvh Jalte
Avatar billede olebole Juniormester
31. august 2007 - 19:49 #1
<ole>

<td style="vertical-align:top">bla</a>
    http://www.eksperten.dk/spm/794225  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
31. august 2007 - 19:49 #2
- ups :D
  <td style="vertical-align:top">bla</td>
Avatar billede jalte Nybegynder
07. september 2007 - 01:01 #3
hov var lig væk fra computer nogle dage, men ser ud til at kunne virke.. tak for svar