Avatar billede semir Nybegynder
29. august 2007 - 08:31 Der er 5 kommentarer

Please refer to the installation guide during this process

Hej,

Er i gang med at installere PostNuke 0.763, men får følgende fejl under installationen "Please refer to the installation guide during this process" og kan ikke komme videre!( Det er som om jeg ikke får lov til at oprette DB). Hjælp ?

Jeg har installeret PHP 5 + My sql 5.

/S.
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
29. august 2007 - 10:12 #1
"Please refer to the installation guide during this process" er jo sådan set ikke en fejl, men en vejledning. Den henviser dig til at følge installations-guiden.
Avatar billede semir Nybegynder
29. august 2007 - 10:17 #2
jep, men alt går fint indtil jeg klikker på opret DB/ start... det er der den skal oprette db'en og så skulle den være færdig. Men jeg får en blank side. der stå kun ""Please refer to the installation guide during this process"
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
29. august 2007 - 10:28 #3
Lyder skidt. Har du oprettet databasen på din server og indtastet rigtigt db-navn, brugernavn og password. Kunne type på at der ikke er kontakt til databasen.
Avatar billede semir Nybegynder
29. august 2007 - 10:31 #4
...jeg har gjort det mange gange, og det virkede hver gang!Men ikke denne gange :-) psw-uname = OK!
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
29. august 2007 - 10:47 #5
Så har jeg desværre ikke flere bud på noget, der kan hjælpe. (Men et forslag til en anden gang ville være at skrive noget i stil med "PostNuke 0.763 installationsproblemer" i emnet. Det kunne godt tiltrække PostNuke-kompetente folk noget mere end den nuværende overskrift).

Håber, du får det til at lykkes.