Avatar billede olefisk Nybegynder
28. august 2007 - 22:54 Der er 5 kommentarer

Manglende information i egenskaber for LAN og manglende filer

Når egenskaberne for LAN-forbindelsen vises mangler en del af komponenterne. Den eneste som vises er Client for Microsoft networks. TCP/IP vises ikke; men kører dog fint alligevel (konfiguration ser OK ud via IPCONFIG). Hvis man forsøger at installere nye protokoller, kommer der fejl om at filer ikke er til stede.
Har prøvet at montere et nyt netværkskort for at se om dette kunne konfigureres. Under installationen af det nye netværkskort kommmer der fejl om at Nødvendige filer til installationen ikke kan findes.

Tyder på at der er forsvundet nogle filer på serveren. Er der nogen som har en ide til at få dette til at fungere igen ?
Avatar billede strych9 Praktikant
30. august 2007 - 19:41 #1
Med CD'en kan du vel lave en repair...
Avatar billede olefisk Nybegynder
30. august 2007 - 22:28 #2
Jeg er blevet advaret mod at bruge repair, da installerede patches og diverse programmer givetvis har ændret så meget i filerne at en repair vil medføre at stort set intet vil virke bagefter => sandsynlighed for blå skærm ved opstart, og så er det bare helt forfra.
Avatar billede bens Nybegynder
05. september 2007 - 08:27 #3
umiddelbart lyder det jo til at der er virus på din server. Jeg kæmper selv med et problem der er noget lig det du har.
Men prøv at få kørt antivirus program igennem, hijackthis og spyware.
Avatar billede bens Nybegynder
05. september 2007 - 12:55 #4
Avatar billede bens Nybegynder
12. september 2007 - 09:49 #5
fedt med feedback på sagen.
Mit problem hjalp kun med en reinstall af windows.