Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. august 2007 - 20:41 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til køb af bærbar computer

Skal finde en bærbar til min storebror, men er ikke så meget inde i det bærbar så spørger hjælp her.

Skal være med min. en 17" skærm
Skal have mindst 1gb ram
Skal bruges til arbejde og til at tegnes i.

Prisen skulle helst gerne ligger under 8000kr. Håber i kan hjælpe med af finde nogen :)
Avatar billede thundercall Nybegynder
28. august 2007 - 20:45 #1
kun en ting at sige: www.laptops.dk

søg derinde med dine krav
Avatar billede thundercall Nybegynder
28. august 2007 - 20:49 #3
tror nok at den jeg har er en Toshiba Satellite Pro P100-292
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1094
og den er fan'me lækker,.... MEN TUNG at rende rundt med i længere tid
Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. august 2007 - 21:13 #4
Tak for svarene. Har set Acer er rimelig billige. Er det et godt mærke?
Avatar billede thundercall Nybegynder
28. august 2007 - 21:14 #5
som Skærm er Acer KANON.,.. men deres egne software er dog stadig en halv blanding af tysk og engelsk.
Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. august 2007 - 21:18 #6
Ok tak for dine svar. Smider du lige et svar så du kan få dine points :)
Avatar billede thundercall Nybegynder
28. august 2007 - 21:53 #7
kan du sætte den ned på 50 point så?

syntes at det er liiiige i overkanten med 200 point for et køb af laptop spm.
Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. august 2007 - 23:11 #8
Ok kan jeg godt.
Avatar billede thundercall Nybegynder
29. august 2007 - 00:37 #9
cool :D
Avatar billede inglenook Praktikant
29. august 2007 - 00:48 #10
ok, ved godt du  har faaet et svar, men..... Hvis du vil finde en baerbar der virkeligt flytter bits, vil jeg anbefale Dell M1710. Den er lidt dyrere, men har 17" skaerm og centrino-duo processor. Oven i det faar du ogsaa indbygget subwoofer (jeps, du laeste rigtigt. En laptop med indbygget subwoofer). Prisen er maaske en del hoejere end du kigger efter (ca. 12.000 med 4Gb RAM og bluetooth), men helt sikkert pengene vaerd !
Avatar billede inglenook Praktikant
29. august 2007 - 00:49 #11
helt noejagtigt: Dell XPS-M1710