Avatar billede ripley Nybegynder
28. august 2007 - 10:29 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Kan Skype forhindres i at vise tekst som tlf. numre på hjemmeside

Jeg har en hjemmeside der fremviser nogle tal .. jeg har fået klager over, at hvis nogen har Skype installeret vises mine tal som tlf. nr, i stil med "DK +45 84884494 RING TIL"

Det er jo et Skype-problem - den må jo gå ind og ændre via javascript eller andet .. men kan jeg blokere for det på min hjemmeside på nogen som helst måde, så det ikke sker?
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2007 - 10:40 #1
Det er fordi de har sat deres Skype op til det.
Avatar billede ripley Nybegynder
28. august 2007 - 10:52 #2
Og jeg kan ikke gøre noget fra min side for at blokere for det?

Hvis nej, hvordan kan jeg så fortælle dem de skal slå det fra i Skype?
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2007 - 11:25 #3
Det mener jeg bestemt at jeg har, men har ikke Skype her, så jeg kan ikke lige kontrollere det.
Avatar billede odie Nybegynder
28. august 2007 - 11:30 #4
I Internet Explorer. Jeg mener at det slåes fra her:

Funktioner -> Adminstrer tilføjelsesprogrammer

/odie
Avatar billede odie Nybegynder
28. august 2007 - 11:37 #5
Men det er hver enkelt bruger der skal slå det fra. Jeg er helt sikker på at det ikke er noget du kan slå fra på din hjemmeside, da det er et plugin(tilføjelsesprogram) brugeren selv har acceteret ved installationen af skype.
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2007 - 18:11 #6
Skype plejer at lægge et ikon øverst i browseren og som standard er slået til - klik på det ikon og der laves ikke længere telefon-numre :)
Avatar billede ripley Nybegynder
31. august 2007 - 12:42 #7
OK .. odie og keysersoze .. vil I lige lægge et svar=?
Avatar billede odie Nybegynder
31. august 2007 - 13:15 #8
svar ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
31. august 2007 - 17:52 #9
svar :)
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2007 - 11:28 #10
lukketid?